Docenić Internet i ludzkie słabości - Marketing przy Kawie
Docenić Internet i ludzkie słabościDocenić Internet i ludzkie słabościDocenić Internet i ludzkie słabościDocenić Internet i ludzkie słabości

Docenić Internet i ludzkie słabości

Docenić Internet i ludzkie słabości
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W Internecie nie ma równowagi. Można znaleźć zaskakujące reklamy nawet z dalekiej prowincji USA lub Dalekiego Wschodu, jednak o polskie reklamy o wiele trudniej. Przykładem kontrowersyjne reklamy studiów depilacji. Reklama prasowa amerykańskiego studia z jakże wymowną ilustracją hasła „Shave your kitty” znalazła swe miejsce w sieciowych zasobach – została „zdigitalizowana” i przeniesiona w cyberprzestrzeń niemal natychmiast. Polska reklama niestety nie podróżuje po Sieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to