Dobrze sprzedany film - Marketing przy Kawie
Dobrze sprzedany filmDobrze sprzedany filmDobrze sprzedany filmDobrze sprzedany film

Dobrze sprzedany film

Dobrze sprzedany film
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Morgan Spurlock, który zasłynął kilka lat temu z krytycznego wobec McDonalda filmu „Super Size Me”, potrafi świetnie wyczuć nastroje społeczne. Tematem jego najnowszej produkcji jest komercyjne lokowanie produktów w filmach, programach telewizyjnych czy grach komputerowych. Wydaje się na to coraz większe pieniądze, choć zmierzyć efektywność takich działań jest trudno. W Polsce product placement prawdopodobnie będzie niedługo zakazany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja