Pralki, zmywarki, lodówki, kuchnie, okapy. Świat kuchni każdego domu. Dobrze, jeśli w nim wszystko gra. Zwłaszcza jeśli to „Mastercook nadaje ton”. Uroki i tajemnice tego świata przybliża nam nowa kampania reklamowa produktów Wrozametu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampanię, która rozpoczęła się w połowie października, przygotowała Agencja Euro RSCG Warsaw. I tak jak w poprzednich kampaniach tej agencji (np. opisywanej wcześniej „Kropli”; zob. J.Sobczyk, Kropla, która rozbudza wyobraźnię, "MpK-A", nr 88, 10.11.2004), cała akcja rozgrywa się bez udziału ludzi. Głównymi aktorami są natomiast nowoczesne produkty linii Mastercook, które poznajemy na tle oryginalnej, wyrazistej muzyki, wykorzystującej dźwięki charakterystyczne dla pracy tychże urządzeń domowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.