Dobrze, jeśli wszystko graDobrze, jeśli wszystko graDobrze, jeśli wszystko graDobrze, jeśli wszystko gra

Dobrze, jeśli wszystko gra

Dobrze, jeśli wszystko gra
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Pralki, zmywarki, lodówki, kuchnie, okapy. Świat kuchni każdego domu. Dobrze, jeśli w nim wszystko gra. Zwłaszcza jeśli to „Mastercook nadaje ton”. Uroki i tajemnice tego świata przybliża nam nowa kampania reklamowa produktów Wrozametu.

Kampanię, która rozpoczęła się w połowie października, przygotowała Agencja Euro RSCG Warsaw. I tak jak w poprzednich kampaniach tej agencji (np. opisywanej wcześniej „Kropli”; zob. J.Sobczyk, Kropla, która rozbudza wyobraźnię, "MpK-A", nr 88, 10.11.2004), cała akcja rozgrywa się bez udziału ludzi. Głównymi aktorami są natomiast nowoczesne produkty linii Mastercook, które poznajemy na tle oryginalnej, wyrazistej muzyki, wykorzystującej dźwięki charakterystyczne dla pracy tychże urządzeń domowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja