Nowosądecka firma Koral w swoich reklamach lodów od dawna wykorzystywała znane twarze. I robiła to w dosyć oryginalny sposób – odmłodzone Photoshopem twarze Maryli Rodowicz, Daniela Olbrychskiego czy Heleny Vondráčkovej, uśmiechające się z przydrożnych billboardów, były trudne do poznania. Tym razem firma postawiła na piosenkarkę Dorotę Rabczewską, czyli Dodę, jedną z jurorek programu „Gwiazdy tańczą na lodzie” (a ostatnio – aktorkę Krzysztofa Zanussiego). Reklama wpisuje się w tegoroczny wiosenny trend w polskiej reklamie, ktorej repertuar niestety nie jest zbyt bogaty – szokuje się, poruszając tematykę seksu i erotyki albo religii, lub ośmieszając kobiety.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.