Dobry smak został na lodzie - Marketing przy Kawie
Dobry smak został na lodzieDobry smak został na lodzieDobry smak został na lodzieDobry smak został na lodzie

Dobry smak został na lodzie

Dobry smak został na lodzie
Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

-

Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

Nowosądecka firma Koral w swoich reklamach lodów od dawna wykorzystywała znane twarze. I robiła to w dosyć oryginalny sposób – odmłodzone Photoshopem twarze Maryli Rodowicz, Daniela Olbrychskiego czy Heleny Vondráčkovej, uśmiechające się z przydrożnych billboardów, były trudne do poznania. Tym razem firma postawiła na piosenkarkę Dorotę Rabczewską, czyli Dodę, jedną z jurorek programu „Gwiazdy tańczą na lodzie” (a ostatnio – aktorkę Krzysztofa Zanussiego). Reklama wpisuje się w tegoroczny wiosenny trend w polskiej reklamie, ktorej repertuar niestety nie jest zbyt bogaty – szokuje się, poruszając tematykę seksu i erotyki albo religii, lub ośmieszając kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to