Dobry, lepszy, niedoskonałyDobry, lepszy, niedoskonałyDobry, lepszy, niedoskonałyDobry, lepszy, niedoskonały

Dobry, lepszy, niedoskonały

Dobry, lepszy, niedoskonały
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kilka lat temu do Polski dotarł termin flawsome, oznaczający otwarte mówienie przez firmy o wadach i niedoskonałościach własnych produktów. Trudniej było znaleźć przykłady tego podejścia na krajowym rynku. Wszystko dlatego, że stosowanie tej taktyki to wyższa szkoła jazdy, do wdrożenia w ściśle określonej sytuacji rynkowej.

Termin flawsome stał się modny wśród polskich specjalistów od komunikacji oraz w mediach branżowych. Wymyślił go Henry Mason, dyrektor ds. badań serwisu Trendwatching, który połączył dwa angielskie słowa: „flaw” (wada) i „awesome” (świetny).

Tak określone zostały marki, które nie ukrywały przed konsumentem swoich potknięć i słabości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się