Dobry brief od A do ZDobry brief od A do ZDobry brief od A do ZDobry brief od A do Z
Wiele trzeba wziąć pod uwagę (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Dobry brief od A do Z

Dobry brief od A do Z
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

„Genialna kampania bez genialnej strategii jest pozbawiona sensu, a genialna strategia bez genialnej kampanii pozostanie niezauważona” – pisali Pat Fallon i Fred Senn w książce „Marka soczysta jak pomarańcza”. Nie trzeba jednak przekonywać, że ani pomysł na kampanię, ani genialna strategia nie jest łaską twórczą, która spływa na pracowników agencji w najmniej oczekiwanym momencie. Jest to wynik pewnego procesu, który zaczyna się od briefu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się