W potoku komercyjnych przekazów reklamowych szczególną uwagę odbiorców przykuwają tzw. reklamy społeczne. Wyróżniają się one na tle kolorowej reszty, bo ich celem nie jest nakłonienie do zakupu jakiegoś produktu czy usługi, lecz zwrócenie uwagi na jakiś problem społeczny albo uzyskanie pomocy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ostatnich dniach można się było zetknąć z jedną z takich reklam. Stary zgorzkniały człowiek opowiada o swoim losie, ogólnie przygnębiający nastrój, dominuje szarość i czerń – www.bezdomni.pl – to jedyny adres, jaki mamy. Pod wskazanym adresem znajdziemy m. in. czarno – białe zdjęcia trójki bezdomnych podpisane imieniem i nazwiskiem. Zamieszczenie na stronie www twarzy konkretnych osób patrzących prosto w oczy internauty wydaje się skutecznym zabiegiem wzmacniającym apel o pomoc bezdomnym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.