Dobroczynny e-marketingDobroczynny e-marketingDobroczynny e-marketingDobroczynny e-marketing

Dobroczynny e-marketing

Dobroczynny e-marketing
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W potoku komercyjnych przekazów reklamowych szczególną uwagę odbiorców przykuwają tzw. reklamy społeczne. Wyróżniają się one na tle kolorowej reszty, bo ich celem nie jest nakłonienie do zakupu jakiegoś produktu czy usługi, lecz zwrócenie uwagi na jakiś problem społeczny albo uzyskanie pomocy.

W ostatnich dniach można się było zetknąć z jedną z takich reklam. Stary zgorzkniały człowiek opowiada o swoim losie, ogólnie przygnębiający nastrój, dominuje szarość i czerń – www.bezdomni.pl – to jedyny adres, jaki mamy. Pod wskazanym adresem znajdziemy m. in. czarno – białe zdjęcia trójki bezdomnych podpisane imieniem i nazwiskiem. Zamieszczenie na stronie www twarzy konkretnych osób patrzących prosto w oczy internauty wydaje się skutecznym zabiegiem wzmacniającym apel o pomoc bezdomnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja