Skuteczny e-mail marketing to taki, który angażuje odbiorców, dostarcza dopasowane treści i nie zalicza wpadek. Możemy mierzyć go wieloma wskaźnikami, w tym najistotniejszymi: konwersją i ROI. Co robić, aby nie przepalać budżetu i wysyłać ciekawe dla odbiorców treści?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sprawdź, jakie są dobre praktyki, o których warto pamiętać na co dzień. Poznaj 10 z nich.
1. Wiadomości powitalne
Jeśli w e-mail marketingu chodzi o budowanie zaangażowania odbiorcy, to pierwszym krokiem, który należy wykonać, jest stworzenie przyciągającej wiadomości powitalnej. To najważniejsza wiadomość, jaką możesz wysłać, dlatego zadbaj o:
ciekawy przekaz,
przywitanie odbiorcy,
spełnienie obietnicy (rabat, e-book itp.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.