Dobre praktyki w codziennym e-mail marketingu - Marketing przy Kawie
Dobre praktyki w codziennym e-mail marketinguDobre praktyki w codziennym e-mail marketinguDobre praktyki w codziennym e-mail marketinguDobre praktyki w codziennym e-mail marketingu
Codzienne dobre praktyki w e-mail marketingu dla największej efektywności (fot. Pixabay)

Dobre praktyki w codziennym e-mail marketingu

Dobre praktyki w codziennym e-mail marketingu
Magdalena Szyjka

Magdalena Szyjka

-

strategy manager, FreshMail

Magdalena Szyjka

Magdalena Szyjka

strategy manager
FreshMail

Zasila szeregi zespołu marketingu, w którym realizuje szkolenia, spotkania warsztatowe, live’y w social mediach i spotkania z ekspertami w celu szerzenia wiedzy o e-mail marketingu. Sam e-mail marketing to dla niej zaangażowanie, relacja i skuteczność, która wymaga dobrego planu i odwagi do eksperymentów.

Skuteczny e-mail marketing to taki, który angażuje odbiorców, dostarcza dopasowane treści i nie zalicza wpadek. Możemy mierzyć go wieloma wskaźnikami, w tym najistotniejszymi: konwersją i ROI. Co robić, aby nie przepalać budżetu i wysyłać ciekawe dla odbiorców treści?

Sprawdź, jakie są dobre praktyki, o których warto pamiętać na co dzień. Poznaj 10 z nich.
1. Wiadomości powitalne
Jeśli w e-mail marketingu chodzi o budowanie zaangażowania odbiorcy, to pierwszym krokiem, który należy wykonać, jest stworzenie przyciągającej wiadomości powitalnej. To najważniejsza wiadomość, jaką możesz wysłać, dlatego zadbaj o:

ciekawy przekaz,
przywitanie odbiorcy,
spełnienie obietnicy (rabat, e-book itp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja