Dobra zabawa bez telewizjiDobra zabawa bez telewizjiDobra zabawa bez telewizjiDobra zabawa bez telewizji

Dobra zabawa bez telewizji

Dobra zabawa bez telewizji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama telewizyjna coraz mniej efektywna? Do niedawna w Stanach Zjednoczonych trudno było wyobrazić sobie blok reklamowy bez spotów promujących produkty z branży FMCG. Sytuacja zaczęła się zmieniać wraz ze wzrostem znaczenia reklamy internetowej. O jej skuteczności świadczy sukces meksykańskiej marki piwa na tamtejszym rynku, osiągnięty bez obecności brandu w telewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się