Satysfakcja klientów rośnie – tak można w kilku słowach podsumować wyniki uzyskane w ramach Programu Jakość Obsługi na podstawie ocen i opinii konsumentów z I kwartału 2011 roku. Nadal jednak polskie firmy marnują czas klientów „niezorganizowaną” obsługą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jakość się poprawia
Klienci w pierwszym kwartale br. ocenili jakość obsługi świadczonej przez firmy i instytucje lepiej niż w 2010 roku. Zadowolenie konsumentów utrzymuje się na poziomie 48%, czyli o 4% wyższym niż w ubiegłym roku.
W dalszym ciągu konsumenci najwyżej oceniają wygląd placówek firm, a najniżej – organizację i czas obsługi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.