Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?

Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?

Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?
Vision SecretClient

Vision SecretClient

-

Vision SecretClient

Vision SecretClient

Satysfakcja klientów rośnie – tak można w kilku słowach podsumować wyniki uzyskane w ramach Programu Jakość Obsługi na podstawie ocen i opinii konsumentów z I kwartału 2011 roku. Nadal jednak polskie firmy marnują czas klientów „niezorganizowaną” obsługą.

Jakość się poprawia

Klienci w pierwszym kwartale br. ocenili jakość obsługi świadczonej przez firmy i instytucje lepiej niż w 2010 roku. Zadowolenie konsumentów utrzymuje się na poziomie 48%, czyli o 4% wyższym niż w ubiegłym roku.

W dalszym ciągu konsumenci najwyżej oceniają wygląd placówek firm, a najniżej – organizację i czas obsługi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja