Dobra jakość i przystępna cena to nie wszystko - Marketing przy Kawie
Dobra jakość i przystępna cena to nie wszystkoDobra jakość i przystępna cena to nie wszystkoDobra jakość i przystępna cena to nie wszystkoDobra jakość i przystępna cena to nie wszystko

Dobra jakość i przystępna cena to nie wszystko

Dobra jakość i przystępna cena to nie wszystko
Emilia Byczek

Emilia Byczek

-

Emilia Byczek

Emilia Byczek

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sprzedaż jakościowo dobrego produktu po przystępnej cenie nie zapewnia już sukcesu. Mimo segmentacji rynku oraz ukierunkowania ofert klientowi trzeba zaoferować coś więcej, pewną wartość dodaną, niekoniecznie uchwytną materialnie.

Jedną z ważnych przyczyn sukcesu może być wizja marketera: udany marketing to marketing wizjonerski. Wybiegający poza aktualne działania, aktualną sprzedaż, aktualnych klientów. Taka wizja rozwija się dzięki przewidywaniu i rozumieniu trendów konsumenckich, dzięki adaptacji istniejących i rozwijaniu nowych produktów, zanim zrobi to konkurencja; dzięki maksymalnemu wykorzystywaniu możliwości, jakie dają nowe technologie; dzięki bezbłędnemu odczytywaniu posunięć konkurencji oraz, ogólnie rzecz biorąc, dzięki trafnemu zrozumieniu reguł mówiących o tym, jak pozostać na czele rynku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to