W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sprzedaż jakościowo dobrego produktu po przystępnej cenie nie zapewnia już sukcesu. Mimo segmentacji rynku oraz ukierunkowania ofert klientowi trzeba zaoferować coś więcej, pewną wartość dodaną, niekoniecznie uchwytną materialnie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedną z ważnych przyczyn sukcesu może być wizja marketera: udany marketing to marketing wizjonerski. Wybiegający poza aktualne działania, aktualną sprzedaż, aktualnych klientów. Taka wizja rozwija się dzięki przewidywaniu i rozumieniu trendów konsumenckich, dzięki adaptacji istniejących i rozwijaniu nowych produktów, zanim zrobi to konkurencja; dzięki maksymalnemu wykorzystywaniu możliwości, jakie dają nowe technologie; dzięki bezbłędnemu odczytywaniu posunięć konkurencji oraz, ogólnie rzecz biorąc, dzięki trafnemu zrozumieniu reguł mówiących o tym, jak pozostać na czele rynku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |