Do twarzy i do... twarzyDo twarzy i do... twarzyDo twarzy i do... twarzyDo twarzy i do... twarzy
Dosadna argumentacja w reklamie ręczników (fot. kadr z reklamy)

Do twarzy i do… twarzy

Do twarzy i do... twarzy
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zauważyć potrzebę i znaleźć zyskowny oraz satysfakcjonujący konsumenta sposób na jej zaspokojenie – to istota marketingu. Gdy odbiorca nie dość jasno uświadamia sobie własne potrzeby, warto posłużyć się obrazową reklamą. Na tej idei zasadza się wyjątkowo jednoznaczna reklama ręczników True Clean Towel, uwrażliwiająca mężczyzn na fakt, że tego samego ręcznika zazwyczaj używają oni do wycierania twarzy, jak i „okolic intymnych”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja