Dlaczego?! - Marketing przy Kawie
Dlaczego?!Dlaczego?!Dlaczego?!Dlaczego?!

Dlaczego?!

Dlaczego?!
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Najnowszy spot Americanos wzbudził wiele kontrowersji. Chcieliśmy przyjrzeć się mu nieco uważniej, znaleźć pod szokującą powierzchnią głębsze pokłady ukrytych idei i pomysłów. Niniejszy tekst analizuje możliwe intencje twórców reklamy i porównuje z rzeczywistym odzewem, jaki wywołał spot.

Wiele zainteresowania wśród czytelników “MpK” wzbudził artykuł Americanos – nie dla kalek i życiowych ofiar („MpK-A”, nr 37, 9.10.2003), poświęcony producentowi dżinsów Americanos i reklamie pt. Dlaczego?!, ukazującej starszego mężczyznę z nadmuchiwaną seks-lalką. To rzeczywiście świetny przykład kontrowersyjnej reklamy, wywołującej sporo reakcji emocjonalnych (tych, którzy nie widzieli spotu, odsyłam do artykułu lub bezpośrednio na stronę www.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to