Zmiany w nieruchomościach a zmiany w reklamie - Marketing przy Kawie
Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?
Zmiany w branży hotelowej i reklamowej – skąd podobieństwo? (Poznań, Łazarz)

Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?

Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W dyskusjach na każdy temat dowody anegdotyczne są uważane z założenia za mniej wartościowe niż te oparte na danych z badań. Ale to one często ujawniają cenne spostrzeżenia czy tendencje, które mogą umknąć w masie danych z różnych źródeł. Pomagają rozwiązywać problemy, które dane pokażą dopiero za jakiś czas. Przykładem tego może być rozwój systemów franczyzowych oraz reklam gigantów streamingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to