ESG jako filozofia funkcjonowania w biznesie daje firmom podstawy i kierunki do tego, żeby działać na płaszczyźnie środowiskowej (E – environment), ludzkiej (S – social), jak i korporacyjnej (G – governance). Jak przełożyć te kierunki na język komunikacji? Niniejszy artykuł stanowi próbę odpowiedzi na to pytanie.Zrównoważona komunikacja marketingowa jest możliwa wtedy, gdy firma czy marka:
odrobiła już zadanie domowe według zasad ESG, SDG czy szczegółowych wytycznych ESRS
lub
przeprowadziła transformację i certyfikację na bazie wytycznych B-Corp albo innych.
Jednym słowem – ma podstawy do tego, żeby uważać siebie za zrównoważoną. Gdy ten fundament już istnieje, można odpowiednio dostosowywać do tego język komunikacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.