Współczesny odbiorca treści, szczególnie tych reklamowych, zazwyczaj woli oglądać niż czytać. A kiedy już ogląda, często preferuje zwięźle przedstawione konkrety, a zwłaszcza jasno wyłożone korzyści – i to korzyści właśnie dla niego, przygotowane z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Personalizacja i kastomizacja – czy to faktycznie to samo?
Zacznijmy od rozróżnienia terminologicznego. Praktycy branży z dużą swobodą używają wymiennie terminów kastomizacja (dostosowanie; customization) i personalizacja – obu w kontekście działań marketingowych. Tymczasem istnieje wyraźna i łatwa do zdefiniowania różnica między tymi pojęciami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.