Dlaczego warto personalizować materiały wideo?Dlaczego warto personalizować materiały wideo?Dlaczego warto personalizować materiały wideo?Dlaczego warto personalizować materiały wideo?
Takie filmy wcale nie są drogie (kadr z personalizowanego spotu Orange)

Dlaczego warto personalizować materiały wideo?

Dlaczego warto personalizować materiały wideo?
Jan Biłyk

Jan Biłyk

-

CEO, Laurens Coster

Jan Biłyk

Jan Biłyk

CEO
Laurens Coster

Współczesny odbiorca treści, szczególnie tych reklamowych, zazwyczaj woli oglądać niż czytać. A kiedy już ogląda, często preferuje zwięźle przedstawione konkrety, a zwłaszcza jasno wyłożone korzyści – i to korzyści właśnie dla niego, przygotowane z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb.

Personalizacja i kastomizacja – czy to faktycznie to samo?
Zacznijmy od rozróżnienia terminologicznego. Praktycy branży z dużą swobodą używają wymiennie terminów kastomizacja (dostosowanie; customization) i personalizacja – obu w kontekście działań marketingowych. Tymczasem istnieje wyraźna i łatwa do zdefiniowania różnica między tymi pojęciami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja