Dlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzieDlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzieDlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzieDlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzie
Dobre pomysły nadal się pojawiają. Ale nie przekładają się na uniwersalne symbole (fot. Pixabay)

Dlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzie

Dlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sformułowanie ikona kulturowa jest nadużywane. W ten sposób błędnie określa się hity jednego sezonu, których sukces jest raczej efektem mody. Prawdziwe marki ikony, takie jak Nike, Harley-Davidson czy film „Easy Rider” są ponadczasowe. Strateg Ana Andjelić postawiła teraz tezę, że takich ikon będzie coraz mniej. Wskazała też pięć powodów, dlaczego tak się dzieje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się