Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y? - Marketing przy Kawie
Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?
W działaniach online można nawet zacząć od landing page’a (źr. il. Landingi)

Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?

Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?
Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

-

content specialist, Landingi

Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

content specialist
Landingi

Z wykształcenia filolog języka angielskiego, z zamiłowania twórca wysokiej jakości contentu i pożeracz seriali.

Tradycyjne strony internetowe mają wiele zastosowań, lecz nie są odpowiedzią na każdy problem. Strona główna to świetne miejsce do zaprezentowania wszystkich produktów i informacji o twojej firmie. Możesz potraktować swoją stronę jako elektroniczną wizytówkę, którą obejrzy wiele osób. W przypadku kampanii, które mają jasno określony cel, strona główna nie jest już tak dobrym miejscem, do którego warto kierować ruch. Zamiast niej lepiej użyć landing page’a.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to