Dla tych, którzy wolą dłużej - Marketing przy Kawie
Dla tych, którzy wolą dłużejDla tych, którzy wolą dłużejDla tych, którzy wolą dłużejDla tych, którzy wolą dłużej

Dla tych, którzy wolą dłużej

Dla tych, którzy wolą dłużej
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Co może mieć wspólnego jeden z największych polskich przewoźników – PKP, z nową kampanią promocyjną prezerwatyw Durex Performa? Nowa reklama prezerwatyw Durex opiera się na porównaniu stosunku seksualnego z przyjazdem pociągu do stacji docelowej.

W reklamie widzimy typową tablicę informacyjną o przyjazdach pociągów. Nazwy stacji początkowych specjalnie dobrano tak, by kojarzyły się z imionami męskimi. A takich miejscowości w Polsce nie brakuje. Podczas gdy wszystkie „pociągi” mają przy swoich nazwach określenie „doszedł”, ostatni z nich nadal „pędzi”. Już sam pomysł wywołuje rozbawienie, bo polska kolej znana jest raczej z tego, że jej pociągi miewają zwykle duże opóźnienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to