Co może mieć wspólnego jeden z największych polskich przewoźników – PKP, z nową kampanią promocyjną prezerwatyw Durex Performa? Nowa reklama prezerwatyw Durex opiera się na porównaniu stosunku seksualnego z przyjazdem pociągu do stacji docelowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W reklamie widzimy typową tablicę informacyjną o przyjazdach pociągów. Nazwy stacji początkowych specjalnie dobrano tak, by kojarzyły się z imionami męskimi. A takich miejscowości w Polsce nie brakuje. Podczas gdy wszystkie „pociągi” mają przy swoich nazwach określenie „doszedł”, ostatni z nich nadal „pędzi”. Już sam pomysł wywołuje rozbawienie, bo polska kolej znana jest raczej z tego, że jej pociągi miewają zwykle duże opóźnienia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |