Dla idiotówDla idiotówDla idiotówDla idiotów

Dla idiotów

Dla idiotów
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Mało kto pozwoli bezkarnie nazwać się idiotą. Co popędliwsi i bardziej wyczuleni na punkcie swego honoru gotowi są pozwać za taki czyn do sądu. W innych środowiskach urazę wyrównuje się bardziej bezpośrednio – rękoczynami. Tymczasem w wielu reklamach jesteśmy brutalnie wyzywani i... nic. Klasycznym przykładem jest spot reklamowy amerykańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Eastwood Insurance. Nawet w Stanach Zjednoczonych nazwa ta nic nikomu nie mówi, może poza skojarzeniem ze znanym aktorem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja