Differentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystycznyDifferentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystycznyDifferentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystycznyDifferentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystyczny
Czy ten odcień różu mógłby już być wyrazistym zasobem marki pewnej agencji reklamowej? Chyba trzeba jeszcze nad tym popracować...

Differentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystyczny

Differentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystyczny
Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

-

junior planner, Dziadek do orzechów

Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

junior planner
Dziadek do orzechów

Zajmuje się planowaniem strategicznym. Wcześniej pracował m.in. w firmach Social Frame i Freshmail.

Czy można być specjalistą marketingu, nie znając koncepcji USP Reevesa? Słynny amerykański adman twierdził, że reklama powinna eksponować wyjątkową i odróżniającą się na tle konkurencji korzyść dla konsumenta. „Wyróżnij się albo zgiń” praktyka i teoretyka marketingu Jacka Trouta również nie należy do niszowych twierdzeń w branży. Jak sytuują się jednak te koncepcje w świetle nowszych badań?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się