Dietetyk wybrałby hamburgeraDietetyk wybrałby hamburgeraDietetyk wybrałby hamburgeraDietetyk wybrałby hamburgera

Dietetyk wybrałby hamburgera

Dietetyk wybrałby hamburgera
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Burger King stawia na przyciągnięcie uwagi klientów niecodziennymi pomysłami i kampaniami internetowymi. Najnowsza, iście humorystyczna kampania, propagująca kolejny produkt tej sieci, znakomicie wpisuje się w tę tendencję. Korzystając z medialności tematyki diet, Burger King zaleca radość życia z hamburgerem w ustach. Promocja ta jest jednocześnie przejawem kierunku, w jakim zmierza marketing w Internecie: adveratinment, korzystanie z pomocy internautów w rozprzestrzenianiu kampanii oraz korzystanie z telewizyjnych, a nie prasowych koncepcji reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja