Dietetyczne chipsy - Marketing przy Kawie
Dietetyczne chipsyDietetyczne chipsyDietetyczne chipsyDietetyczne chipsy

Dietetyczne chipsy

Dietetyczne chipsy
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Zdrowa żywność to Pepsi i chipsy oraz napoje izotoniczne. Brzmi niedorzecznie? Jednak to nie żart. Od początku września firma PepsiCo w trosce o klienta wprowadza specjalne oznakowanie części swoich produktów stanowiących tzw. zdrową żywność.

Zielony symbol Smart Spot umieszczony zostanie na ponad stu produktach firmy, między innymi na dietetycznej Pepsi, chipsach ziemniaczanych Baked Lays i napojach izotonicznych Gatorade.

W Stanach Zjednoczonych firma PepsiCo, tak samo jak inni giganci zajmujący się produkcją żywności i napojów, oskarżana jest o przyczynianie się do otyłości społeczeństwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja