Diesel ogłasza koniec instagramowego wymuskaniaDiesel ogłasza koniec instagramowego wymuskaniaDiesel ogłasza koniec instagramowego wymuskaniaDiesel ogłasza koniec instagramowego wymuskania
Nowe wariacje na temat niedoskonałości (fot. kadr ze spotu)

Diesel ogłasza koniec instagramowego wymuskania

Diesel ogłasza koniec instagramowego wymuskania
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

To norma, że w katalogach reklamowych, spotach, a zwłaszcza na instagramowych kontach marki kuszą pięknymi zdjęciami klasycznie urodziwych osób. Tymczasem odzieżowy brand Diesel w charakterystyczny dla siebie sposób stara się iść pod prąd. Jego jesienno-zimowa kolekcja doczekała się oprawy, którą można określić jako nieperfekcyjna w najlepszym wydaniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się