Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?
To badanie o wszechstronnej przydatności (fot. Pixabay)

Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?

Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?
Anna Miotk

Anna Miotk

-

Anna Miotk

Anna Miotk

Dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, niedawno wydanej książki „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Co to za metoda? Jak prowadzi się badanie za jej pomocą? Jak wygląda raport? Desk research kiedy przeprowadzić – takie zapytanie często wpisują w wyszukiwarkę osoby, które chcą się dowiedzieć, czy to badanie jest im potrzebne. Próbują rozważyć wszystkie za i przeciw i podjąć racjonalną decyzję. Po czym poznasz, że nadszedł czas na przeprowadzenie lub zlecenie takiego badania? Wszystkie te kwestie przybliża Anna Miotk, specjalistka strategii i badań komunikacji biznesowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się