Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii markiDesign thinking – droga do projektowania skutecznej strategii markiDesign thinking – droga do projektowania skutecznej strategii markiDesign thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
Design thinking – absolutne podstawy (fot. Pixabay)

Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki

Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
AdvertisementAdvertisement
Justyna Krawczyk-Sokołowska

Justyna Krawczyk-Sokołowska

-

strategy director/owner, J2 Communication Designers

Justyna Krawczyk-Sokołowska

Justyna Krawczyk-Sokołowska

strategy director/owner
J2 Communication Designers

Doktorantka w Instytucie Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Specjalistka w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. W pracy naukowej podejmuje także temat budowania strategii marki na bazie filozofii design thinking. W branży od 2009 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingu zintegrowanego oraz PR. Współpracowała z liderami branży wnętrzarskiej i budowlanej (Ceramika Paradyż, Blachotrapez, Haft, Radaway, Janpol, Ciarko Design) oraz FMCG (Lubella, Kubuś, Tymbark, Piątnica, Verbena). Doradca w zakresie komunikacji marketingowej. Autorka licznych strategii i rozwiązań z obszaru marketingu i sprzedaży, opracowanych na podstawie audytów, warsztatów strategicznych i projektowego podejścia do budowania komunikacji marki.

Metodologia design thinking zmienia sposób myślenia o brandzie. Nie dziwi więc jej rosnąca rola w projektowaniu strategii marek. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych i generowania pomysłów? W końcu – czy tylko pracownicy działu marketingu powinni być zainteresowani tymi działaniami?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się