„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom
Życie za styl (fot. DenhamtheJeanmaker)

„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom

„Denham Psycho”, czyli jak sprzedać dżinsy dzięki morderczym hipsterom
Kinga Gawryszewska

Kinga Gawryszewska

-

Kinga Gawryszewska

Kinga Gawryszewska

Pamiętacie „American Psycho”? Współczesny Patrick Bateman pewnie nosiłby kunsztownie przystrzyżoną brodę. Ambitnego rywala zabiłby nie za lepszą wizytówkę, lecz za bardziej oryginalne dżinsy – marki Denham The Jeanmaker.

Taką wizję rozsnuwa przed nami projektant dżinsów Jason Denham. We współpracy z holenderską agencją Flickering Wall stworzył zaskakującą i robiącą na wielu silne wrażenie reklamę – hołd dla filmu „American Psycho” w reżyserii Mary Harron.

Premiera spotu odbyła się 14 stycznia w Berlinie podczas eventu Blue Yard i powiązana była z otwarciem nowego tymczasowego sklepu Denham The Jeanmaker w sercu berlińskiej dzielnicy Mitte.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja