Delta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmaticDelta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmaticDelta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmaticDelta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmatic
Nakłady na ten model reklamy rosną. Ale gdzie podziewa się część zysku dla wydawców? (fot. Pixabay)

Delta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmatic

Delta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmatic
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W 2019 roku na reklamę programmatic wydano 106 mld dol. Największe globalne firmy od kilku lat chcą większej przejrzystości tego rynku. Co wiemy o przepływie pieniędzy w świecie automatycznej sprzedaży, aukcji i reklam wyświetlanych na tysiącach stron? Badanie, które zorganizowali brytyjscy reklamodawcy i wydawcy, pokazało, jak duża część ich budżetów rozpływa się – nie wiadomo gdzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się