Hania kupiła taki rower i sobie chwali, a Wojtkowie wrócili z wycieczki z tym a tym biurem podróży zupełnie zdegustowani. Dotychczasowi nabywcy, znajomi tych potencjalnych, stają się atrybutami produktów na równi z ceną czy standardem. Sprzedawcy, po pierwszym zachłyśnięciu się ideą social shopping, rozwijają swoją taktykę. Nie tylko stawiają na rekomendacje przyjaciół, ale przede wszystkim organizują swoje działania wokół aktywizowania ich odbiorców, a nie – jak dotąd – nadawców, nabywając przy tym płynności w przekraczaniu miedzy dzielącej pola elektronicznych zakupów od tradycyjnych obszarów handlu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.