Decyzja należy do ciebieDecyzja należy do ciebieDecyzja należy do ciebieDecyzja należy do ciebie

Decyzja należy do ciebie

Decyzja należy do ciebie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Młodzież, bardziej niż jakakolwiek inna grupa odbiorców, nie lubi przekazów zawierających perswazję. W brytyjskiej internetowej kampanii społecznej postanowiono pozwolić odbiorcy oglądać świat oczami typowego nastolatka zdobywającego doświadczenia seksualne. Zamiast stosować bezpośrednią perswazję (ta pojawia się dopiero na końcu serii) stworzono widzowi możliwość wpływania na losy bohatera

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja