Dbaj o swoje bakterieDbaj o swoje bakterieDbaj o swoje bakterieDbaj o swoje bakterie

Dbaj o swoje bakterie

Dbaj o swoje bakterie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Dotychczas naczelnym hasłem producentów kosmetyków i środków pielęgnacyjnych była bezwzględna walka z bakteriami. Firma Sara Lee wprowadza jednak oryginalną linię produktów, które nie tylko nie zwalczają, ale mają stymulować rozwój naturalnej flory bakteryjnej naszej skóry. Idea wyróżniająca, ale czy bezpieczna?

Reklamy kosmetyków oraz środków czystości przekonywały nas dotąd, że wszędzie czyhają groźne bakterie kryjące się w coraz bardziej niedostępnych miejscach. Próbowaliśmy zatem zamienić nasze ciała i domy we w pełni aseptyczne środowiska. Coraz częściej zdajemy sobie sprawę, że nie jest to nieosiągalne, ale może nawet szkodliwe. Większości ludzi przyuczanych od dzieciństwa do codziennej higieny i straszonych drobnoustrojami trudno zrozumieć, że w ludzkim ciele żyje około dwóch kilogramów bakterii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja