Dawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowaniaDawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowaniaDawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowaniaDawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowania

Dawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowania

Dawid Szczepaniak o Golden Drum 2014 – zachwyty i rozczarowania
Dawid Szczepaniak

Dawid Szczepaniak

-

chief creative officer, VMLY&R Poland

Dawid Szczepaniak

Dawid Szczepaniak

chief creative officer
VMLY&R Poland

Ze wszystkich elementów, które składają się na udany festiwal reklamowy, tym najważniejszym jest oczywiście poziom zwycięskich projektów. To od niego rozpocznę podsumowanie tegorocznej edycji Golden Drum. Napiszę szczerze: wróciłem z mieszanymi wrażeniami.

Z jednej strony w Golden Drum 2014 nagrodzono wiele prac genialnych w swojej prostocie, sprytnych, nośnych, pięknych – ale jednocześnie przekładających się na realną wartość dla marki, rozwiązujących jej prawdziwe problemy.

Prawdopodobnie najlepszym przykładem jest kampania „Giformances” stworzona przez Y&R Budapeszt dla teatru im. Józefa Katony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się