Ze wszystkich elementów, które składają się na udany festiwal reklamowy, tym najważniejszym jest oczywiście poziom zwycięskich projektów. To od niego rozpocznę podsumowanie tegorocznej edycji Golden Drum. Napiszę szczerze: wróciłem z mieszanymi wrażeniami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z jednej strony w Golden Drum 2014 nagrodzono wiele prac genialnych w swojej prostocie, sprytnych, nośnych, pięknych – ale jednocześnie przekładających się na realną wartość dla marki, rozwiązujących jej prawdziwe problemy.
Prawdopodobnie najlepszym przykładem jest kampania „Giformances” stworzona przez Y&R Budapeszt dla teatru im. Józefa Katony.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.