Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UXData-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UXData-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UXData-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX
Uwzględnij w czasie pracy specjalistów przestrzeń na synergię (fot. Pixabay)

Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX

Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX
Wojciech Bednarski

Wojciech Bednarski

-

UX & web analytics manager, Eactive #wiemyjak

Wojciech Bednarski

Wojciech Bednarski

UX & web analytics manager
Eactive #wiemyjak

Od kilku lat zgłębia tajemnice danych w Google Analytics. Kontroluje i wyznacza działania analityki i UX, dążąc do jak najlepszego zrozumienia zachowań użytkowników na stronach internetowych m.in. niektórych z największych e-commerce w Polsce. Czuwa nad współpracą analityków internetowych oraz specjalistów UX, bo połączenie danych i badań jest najlepszą drogą do osiągnięcia celów biznesowych marki. Certyfikowany specjalista digital marketingu DIMAQ.

W początkowej fazie rozwijania e-sklepu skupiasz się przede wszystkim na pozyskiwaniu ruchu, który powinien napędzać sprzedaż. Starasz się zwiększać budżet na kampanie płatne, promujesz serwis w social media, optymalizujesz go pod kątem SEO. To konieczne działania, ale w pewnym momencie skoncentruj się na efektywniejszym wykorzystaniu ruchu, którym już dysponujesz (oczywiście zakładając, że masz stały budżet marketingowy).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się