Darmowe, czyli po ile?Darmowe, czyli po ile?Darmowe, czyli po ile?Darmowe, czyli po ile?

Darmowe, czyli po ile?

Darmowe, czyli po ile?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Niestety stało się już normą w naszym kraju, że twórcy reklam pozwalają sobie nieco zniekształcać rzeczywistość, naginając niewygodne fakty lub posługując się półprawdami. Należy wątpić, czy jest to dobra polityka marketingowa – raczej krótkowzroczna. Zniechęcony klient będzie następnym razem ostrożniejszy i na pewno nie omieszka wspomnieć znajomym, na co się „naciął”. Ale kiedy w reklamie pojawia się jawnie kłamstwo, to jest już bardzo źle.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja