Dane - w nich wszystko można znaleźćDane - w nich wszystko można znaleźćDane - w nich wszystko można znaleźćDane - w nich wszystko można znaleźć

Dane – w nich wszystko można znaleźć

Dane - w nich wszystko można znaleźć
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

W większości programów lojalnościowych nacisk kładzie się na aspektach promocji sprzedaży w nich zawartych: dostarczaniu klientom zachęt do ciągłych zakupów. W tym kontekście lojalność oznacza proste powtórzenie zakupu. Jednak prawdziwą przewagę nad konkurencją można wytworzyć wykorzystując zebrane informacje do wzmacniania więzi z klientem. Lojalność okazuje się stanem, w którym klient sam z siebie woli pozostawać. Wykracza to daleko poza punktowy system nagradzania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja