Czym się kierować, by zmienić sztywny wizerunek - Marketing przy Kawie
Czym się kierować, by zmienić sztywny wizerunekCzym się kierować, by zmienić sztywny wizerunekCzym się kierować, by zmienić sztywny wizerunekCzym się kierować, by zmienić sztywny wizerunek

Czym się kierować, by zmienić sztywny wizerunek

Czym się kierować, by zmienić sztywny wizerunek
Oprac. na podst. mat. Publicis

Oprac. na podst. mat. Publicis

-

Oprac. na podst. mat. Publicis

Oprac. na podst. mat. Publicis

Rok temu powołano do życia Serce i Rozum – bohaterów walczących o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej. Firma dotychczas postrzegana była jako skostniały monopolista. Sympatyczne postacie miały spowodować, by telekom stał się bliższy konsumentom. Agencja Publicis podjęła się karkołomnego zadania: skłonić Polaków, by polubili „Tepsę”. I udało się jej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja