Czym są programy lojalnościowe? - Marketing przy Kawie
Czym są programy lojalnościowe?Czym są programy lojalnościowe?Czym są programy lojalnościowe?Czym są programy lojalnościowe?

Czym są programy lojalnościowe?

Czym są programy lojalnościowe?
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Program lojalnościowy to systematyczne działanie zmierzające do nakłonienia konsumenta do ponownego zakupu przez obietnicę nagrody w zamian za określone zachowania. A może jest czymś więcej, może dzięki formom, jakie przybiera, działaniom, jakie wyzwala, staje się czymś bardziej złożonym.

Program lojalnościowy, według definicji stosowanej przez marketerów, jest rodzajem działającego długofalowo programu, w którym konsumenci są nagradzani za powtórny zakup. Pierwszą firmą, która wprowadziła w Polsce program lojalnościowy były Polskie Linie Lotnicze LOT, idąc zresztą za przykładem większości innych linii lotniczych na świecie.

W Europie Zachodniej programy lojalnościowe stały się częścią życia konsumenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja