Czym jest troska o klienta? - Marketing przy Kawie
Czym jest troska o klienta?Czym jest troska o klienta?Czym jest troska o klienta?Czym jest troska o klienta?

Czym jest troska o klienta?

Czym jest troska o klienta?
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Troska o klienta polega na utrzymaniu i poprawieniu relacji z klientem, co zwiększa jego lojalność. Warto zastanowić się nad wdrożeniem specjalnego programu, w ramach którego klient byłby objęty doskonałą opieką.

Troska o klienta polega na dostarczaniu mu wyjątkowej usługi oraz budowaniu z nim trwałego związku. Opiera się na jego potrzebach i budowaniu jego odczuć wobec firmy za każdym razem, gdy ma on z nią styczność. Doskonała opieka nad klientem jest czynnikiem, który w coraz większym stopniu odróżnia rynkowego lidera od jego konkurencji.

Jasne jest, że usatysfakcjonowany klient powróci do firmy, podczas gdy klient niezadowolony – raczej nie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to