Troska o klienta polega na utrzymaniu i poprawieniu relacji z klientem, co zwiększa jego lojalność. Warto zastanowić się nad wdrożeniem specjalnego programu, w ramach którego klient byłby objęty doskonałą opieką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Troska o klienta polega na dostarczaniu mu wyjątkowej usługi oraz budowaniu z nim trwałego związku. Opiera się na jego potrzebach i budowaniu jego odczuć wobec firmy za każdym razem, gdy ma on z nią styczność. Doskonała opieka nad klientem jest czynnikiem, który w coraz większym stopniu odróżnia rynkowego lidera od jego konkurencji.
Jasne jest, że usatysfakcjonowany klient powróci do firmy, podczas gdy klient niezadowolony – raczej nie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |