„Tak, wiemy, że mocna marka jest ważna! Wiemy, jak ją tworzyć!” – deklarują przedsiębiorcy różnych branż choćby podczas kongresów i konferencji. Gdy jednak zada się pytanie: „A jak to robicie?” – można odnieść wrażenie, że za tymi deklaracjami stoją raczej pewne wyobrażenia niż konkretna wiedza.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Budowanie silnego brandu to niezwykle obszerny temat, któremu poświęcono wiele książek i różnego rodzaju opracowań. Dobrze jest znać tę teorię, bo może się ona przydać w procesie tworzenia mocnej marki. Można też spojrzeć na to zagadnienie oczami praktyka, sprowadzając je do czterech podstawowych kwestii.
A właściwie tylko te kwestie przypominając, bo przecież niemal każdy „już to kiedyś słyszał, już gdzieś o tym czytał”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.