Czym jest marka i jak ją budować. Przedsiębiorco, czy faktycznie pamiętasz?Czym jest marka i jak ją budować. Przedsiębiorco, czy faktycznie pamiętasz?Czym jest marka i jak ją budować. Przedsiębiorco, czy faktycznie pamiętasz?
Warto regularnie sprawdzać, czy trzymamy się właściwej ścieżki (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Czym jest marka i jak ją budować. Przedsiębiorco, czy faktycznie pamiętasz?

Czym jest marka i jak ją budować. Przedsiębiorco, czy faktycznie pamiętasz?
Oskar Ciałowicz

Oskar Ciałowicz

-

Oskar Ciałowicz

Oskar Ciałowicz

„Tak, wiemy, że mocna marka jest ważna! Wiemy, jak ją tworzyć!” – deklarują przedsiębiorcy różnych branż choćby podczas kongresów i konferencji. Gdy jednak zada się pytanie: „A jak to robicie?” – można odnieść wrażenie, że za tymi deklaracjami stoją raczej pewne wyobrażenia niż konkretna wiedza.

Budowanie silnego brandu to niezwykle obszerny temat, któremu poświęcono wiele książek i różnego rodzaju opracowań. Dobrze jest znać tę teorię, bo może się ona przydać w procesie tworzenia mocnej marki. Można też spojrzeć na to zagadnienie oczami praktyka, sprowadzając je do czterech podstawowych kwestii.

A właściwie tylko te kwestie przypominając, bo przecież niemal każdy „już to kiedyś słyszał, już gdzieś o tym czytał”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się