Słowo branding stanowi dziś element polszczyzny branżowej. Czy jednak pojęcie brandingu jest zupełnie zrozumiałe? Czy można podać jego jednoznaczną definicję? Co właściwie oznacza branding? Jakie są jego cele i odmiany?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedna ze znanych etymologii słowa brand (ang. marka) to branding iron, czyli żelazo do wypalania piętna na skórze, przyrząd do znakowania bydła. Branding to nadawanie produktowi lub usłudze znaku-symbolu stanowiącego kwintesencję określonych wartości i cech reprezentowanych przez markę. Celem brandingu jest ułatwienie nabywcy identyfikacji produktu i wyróżnienie go na tle konkurencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.