Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?
9 kierunków, które trzeba obserwować (Sergey Nivens/Fotolia)

Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?

Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Początek roku to czas intensywnego myślenia o najbliższej przyszłości. Jak zapowiada się ona dla branży marketingowej? Jakie trendy okażą się decydujące? Warto zerknąć na kilka kategorii, w których zmieni się sporo...

1. Zapamiętać: VR/AR
 

Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że na upowszechnienie się technologii wirtualnej rzeczywistości będziemy musieli sporo poczekać. Teraz okazuje się, że wystarczy smartfon ze średniej półki, by użytkownik mógł doświadczyć przeniesienia w zupełnie w inne miejsce lub – jak pokazały doświadczenia ubiegłego roku – zostać łowcą pokemonów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja