Czy Ronaldo podoła wyzwaniu? - Marketing przy Kawie
Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?

Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?

Czy Ronaldo podoła wyzwaniu?
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

- Coooo? Ronaldo, ten tępak – dziwią się przeciwnicy udziału słynnego piłkarza w kampanii reklamowej przeciwko analfabetyzmowi w Brazylii. To prawda, że Ronaldo nie ma imponującego wykształcenia, nie wiadomo nawet czy ukończył podstawówkę. Bezsprzecznie jednak należy do jednych z najbardziej utalentowanych sportowców świata.

Zapewne twórcy reklamy widzieli w nim po prostu celebsa – sławnego i okrzykniętego po ostatnim mundialu geniuszem futbolu. Jednak czy Ronaldo pomoże zmniejszyć analfabetyzm w jego własnej ojczyźnie?

Wbrew temu co twierdzą oponenci uważam, że tak. Dlaczego? Otóż posłużono się tutaj wizerunkiem osoby (czytaj: Kopciuszka), która pomimo że pochodzi z nizin społecznych potrafiła wspiąć się na sam szczyt kariery, sławy, uwielbienia i sukcesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to