- Coooo? Ronaldo, ten tępak – dziwią się przeciwnicy udziału słynnego piłkarza w kampanii reklamowej przeciwko analfabetyzmowi w Brazylii. To prawda, że Ronaldo nie ma imponującego wykształcenia, nie wiadomo nawet czy ukończył podstawówkę. Bezsprzecznie jednak należy do jednych z najbardziej utalentowanych sportowców świata.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zapewne twórcy reklamy widzieli w nim po prostu celebsa – sławnego i okrzykniętego po ostatnim mundialu geniuszem futbolu. Jednak czy Ronaldo pomoże zmniejszyć analfabetyzm w jego własnej ojczyźnie?
Wbrew temu co twierdzą oponenci uważam, że tak. Dlaczego? Otóż posłużono się tutaj wizerunkiem osoby (czytaj: Kopciuszka), która pomimo że pochodzi z nizin społecznych potrafiła wspiąć się na sam szczyt kariery, sławy, uwielbienia i sukcesu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.