Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?
Kobiety radzą się siebie częściej (fot. Gennadiy Poznyakov/Fotolia)

Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?

Czy rekomendacja ma płeć? I czy jest kobietą?
Iwona Gniedziejko

Iwona Gniedziejko

-

Iwona Gniedziejko

Iwona Gniedziejko

Czy skłonność do rozpowszechniania opinii o produktach to faktycznie bardziej kobieca niż męska cecha? Jak przełożyć naturalne zamiłowanie kobiet do rozmowy, nawiązywania relacji i dzielenia się informacjami na skuteczność działań w ramach marketingu rekomendacji? Czy można powiedzieć, że rekomendacja ma płeć? Stawiamy tezę, że tak. I oczywiście – że jest kobietą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja