Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?

Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?

Czy polskie serwisy urzędowe skracają dystans państwo – obywatel?
Michał Madura

Michał Madura

-

Michał Madura

Michał Madura

Internet jest dla administracji publicznej nie tylko kolejnym kanałem komunikacji. Jest, a w każdym razie powinien być przede wszystkim sposobem na uproszczenie kontaktu pomiędzy obywatelem a państwem. Czy polskie serwisy urzędowe realizują ten cel – są dostępne, użyteczne, estetyczne i zrozumiałe? Sprawdzi to Administrada.

Administrada jest projektem badawczym, którego pomysł zrodził się w głowach specjalistów z krakowskiego Studia Edisonda, zajmującego się m.in. projektowaniem serwisów internetowych i badaniami ich użyteczności. We współpracy z redakcją tygodnika „Wspólnota”, pisma o tematyce samorządowej, postanowili oni przebadać serwisy największych polskich miast.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się