Prowadząc sklep stacjonarny, nie mamy wpływu na osoby go opuszczające i nie wiemy, czy kiedykolwiek jeszcze do nas wrócą. Zupełnie inaczej jest w Internecie, gdzie użytkownicy zamykający okno przeglądarki to wciąż potencjalni klienci.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Aby nie było jednak zbyt kolorowo, trzeba zacząć od twardych faktów. Jak twierdzą eksperci z platformy retargetingowej AdRoll, nawet do 98% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę e-sklepu, nie wykonuje żadnego działania, które skutkowałoby konwersją.
To potężna grupa do zagospodarowania, a nie zawsze poświęca się jej odpowiednią uwagę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.