Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?
Zachęcić użytkownika, by znów sięgnął po koszyk (fot. graja/Fotolia)

Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?

Czy nie zapomniałeś czegoś w naszym sklepie?
Jacek Konsek

Jacek Konsek

-

Jacek Konsek

Jacek Konsek

Prowadząc sklep stacjonarny, nie mamy wpływu na osoby go opuszczające i nie wiemy, czy kiedykolwiek jeszcze do nas wrócą. Zupełnie inaczej jest w Internecie, gdzie użytkownicy zamykający okno przeglądarki to wciąż potencjalni klienci.

Aby nie było jednak zbyt kolorowo, trzeba zacząć od twardych faktów. Jak twierdzą eksperci z platformy retargetingowej AdRoll, nawet do 98% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę e-sklepu, nie wykonuje żadnego działania, które skutkowałoby konwersją.

To potężna grupa do zagospodarowania, a nie zawsze poświęca się jej odpowiednią uwagę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja