W badaniach konsumenckich ciągle zadawane są pytania, które wymagają operacji na liczbach lub przynajmniej przypomnienia sobie wartości. W większości wypadków respondenci, odpowiadając, popełniają poważny błąd – przeszacowują lub niedoszacowują wartości, o które są pytani. Jak więc agencja powinna ich badać?W naszym codziennym życiu nieustannie stykamy się z liczbami. Musimy pamiętać kody, PIN i NIP, numer PESEL, daty ważnych wydarzeń, ilości, miary i dawki wyrażane numerycznie – zarówno liczbę łyżek cukru w przepisie na szarlotkę, dawki leków, jak i rozmiary butów dzieci. Liczymy wizyty u dentysty i ich koszt, pamiętamy o terminach płacenia składek i ich wysokości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.