Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?
Ktoś z klientów marki stracił apetyt na tatara? (fot. Pixabay)

Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?

Czy afera z tatarem wpłynęła na wizerunek marki Sokołów?
Anna Miotk, Tomasz Baran

Anna Miotk, Tomasz Baran

-

Anna Miotk, Tomasz Baran

Anna Miotk, Tomasz Baran

Komentarze typu „antyreklama jak nic”, „fatalne dla wizerunku marki”, liczne prześmiewcze memy i komentarze nawołujące do bojkotu produktów – taka była reakcja Sieci na pozew sądowy firmy Sokołów wobec blogera Piotra Ogińskiego. Jaki wizerunek marki wyłania się natomiast z badań przeprowadzonych w tym samym czasie? Spójrzmy, co wykazał Barometr Antykryzysowy – nowe narzędzie firmy Newspoint i panelu Ariadna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja