Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady
Marka staje się widoczna dla odbiorców na wczesnych etapach customer journey (fot. Pixabay)

Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady

Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady

Tomasz Klusek

-

SEO manager, MBridge

Tomasz Klusek

SEO manager, MBridge

Joanna Żelazińska

-

copywriter, MBridge

Joanna Żelazińska

copywriter, MBridge

Rozwój ruchu na sekcji „Porady” strony Smyk.com to przykład połączenia skutecznych działań content marketingowych i SEO. Projekt realizuje od października 2017 roku agencja MBridge. Od tego czasu ruch pozyskany z wyników organicznych Google’a wzrósł dwudziestokrotnie. Widoczność na najwyższych pozycjach zwiększa się natomiast o ponad 20% miesiąc do miesiąca. Realizatorzy opisują przeprowadzone dotąd działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się