Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – PoradyCzterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady
Marka staje się widoczna dla odbiorców na wczesnych etapach customer journey (fot. Pixabay)

Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady

Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady

Tomasz Klusek

SEO manager, MBridge — Marketing Experts

Nadzoruje pracę Działu SEO. Specjalizuje się w analizowaniu i projektowaniu strategii contentowych wykorzystywanych do działań SEO. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z branżą marketingową związany od 2014 r. Ma doświadczenie w pracy z polskimi oraz globalnymi brandami.

Joanna Żelazińska

-

copywriter, MBridge — Marketing Experts

Joanna Żelazińska

copywriter, MBridge — Marketing Experts

Odpowiada za tworzenie wysokiej jakości specjalistycznych treści do sekcji contentowych klientów agencji. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą marketingową związana od 2015 r. Ma szerokie doświadczenie w pracy w mediach interaktywnych i tradycyjnych.

Rozwój ruchu na sekcji „Porady” strony Smyk.com to przykład połączenia skutecznych działań content marketingowych i SEO. Projekt realizuje od października 2017 roku agencja MBridge. Od tego czasu ruch pozyskany z wyników organicznych Google’a wzrósł dwudziestokrotnie. Widoczność na najwyższych pozycjach zwiększa się natomiast o ponad 20% miesiąc do miesiąca. Realizatorzy opisują przeprowadzone dotąd działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja