Człowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bieliznyCzłowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bieliznyCzłowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bieliznyCzłowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bielizny
Ta modelka nie była retuszowana! Wyróżnik wart specjalnego podpisu (fot. Aerie)

Człowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bielizny

Człowiek to za mało? Nieretuszowane ciała w reklamie bielizny
Agata Binczycka

Agata Binczycka

-

Agata Binczycka

Agata Binczycka

Kontrowersji wokół stosowania Photoshopa ciąg dalszy. Co ciekawe, tym razem burzę wywołał nie jego nadmiar, lecz brak. Nastały czasy, w których większy szok budzi naturalne ludzkie piękno niż wyidealizowany superczłowiek.

Kampania reklamowa marki American Eagle od kilku dni wzbudza zainteresowanie mediów. Zdjęcia promujące nową linię bielizny Aerie są w zasadzie zbliżone do efektów prywatnych domowych sesji, jakie urządzają sobie co odważniejsze „zwykłe dziewczyny”.

Przed obiektywem Johna Urbano pozowały wprawdzie profesjonalne modelki (m.in. z kategorii plus size), umalowane i korzystnie oświetlone, ale ich zdjęć nie poddano retuszowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja