Czeski... (pardon!) – chiński filmCzeski... (pardon!) – chiński filmCzeski... (pardon!) – chiński filmCzeski... (pardon!) – chiński film

Czeski… (pardon!) – chiński film

Czeski... (pardon!) – chiński film
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

"Od kiedy zupę je się pałeczkami?" - "Chyba inni uważają nas za świrów". Ten dialog sióstr Guo-Dong rozpoczyna jedną z pierwszych scenek reklamy wirusowej Chińskiego Kubka. I trzeba przyznać – fajnie się to ogląda.

O nowym produkcie firmy Nestle i promującym go serwisie internetowym donosiliśmy niedawno w wiadomościach Marketingu przy Kawie (zob. Chiński Kubek online). Chiński Kubek jest marketingowym połączeniem poczciwej chińskiej zupki z poczciwym gorącym kubkiem. Właściwie gdyby zdjąć z niego całą tę „marketingową otoczkę”, to nie jest to nic nowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja