"Od kiedy zupę je się pałeczkami?" - "Chyba inni uważają nas za świrów". Ten dialog sióstr Guo-Dong rozpoczyna jedną z pierwszych scenek reklamy wirusowej Chińskiego Kubka. I trzeba przyznać – fajnie się to ogląda.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O nowym produkcie firmy Nestle i promującym go serwisie internetowym donosiliśmy niedawno w wiadomościach Marketingu przy Kawie (zob. Chiński Kubek online). Chiński Kubek jest marketingowym połączeniem poczciwej chińskiej zupki z poczciwym gorącym kubkiem. Właściwie gdyby zdjąć z niego całą tę „marketingową otoczkę”, to nie jest to nic nowego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.